„Kac vegas”

Szczerze ? Jestem beznadziejna w kwestii kaca. Nigdy takowego nie miałam. Mi wystarczy kawa i mogę podbijać świat. Jednak mojemu ukochanemu potworkowi niestety to nie wystarcza. I co zrobiłam ? No oczywiście poszukiwanie w Google najlepszych sposobów by pozbyć się kaca. Znalazłam:

  1.  Banany
  2.  szparagi
  3.  kefir
  4.  energetyki
  5.  wódka
  6.  sok pomarańczowy/grejfrutowy
  7.  rosół/żurek
  8.  sex
  9. zimna kąpiel
  10. i moje ulubione kawa z cytryną

Ale znalazłam jeszcze coś ciekawszego. A mianowicie koktajl ,tylko połączenie składników trochę mnie przeraziło.

Składniki :

  1. Banan
  2. kilka łyżek masła
  3. szklanka tłustego mleka
  4. kilka liści kapusty
  5. od 1/4 do 1/2 szklanki jogurtu naturalnego
  6. jajko
  7. esensja waniliowa
  8. migdały

I sposób przygotowania jest prosty po prostu wszystko razem musimy zmiksować i wypić.

hangover-green-drink

 

the-remedy-hangover-cures

Skomentuj

