Schab z warzywami i cynamonem z nutą Azji

Kolejny zimny dzień w styczniu należało spędzić w inny sposób .

W odróżnieniu od reszty z tego miesiąca miałem chwilkę na kulinarne eksperymenty.

Zajęło mi kilka minut rozpoznanie zawartości lodówki i zapasów warzyw w piwnicy 😉  Warzywa z mojego zbioru ;D

I wpadłem na pomysł zrobienia takiego dania 😉

Składniki:

– 250 g schabu

-Duża marchewka

– Jeden por , średniej wielkości

– Połowa małej białej kapusty

-300 ml przecieru pomidorowego

-Duża szczypta cynamonu

-Trochę oliwy lub oleju

-Sól , pieprz i cukier 😉

Jako dodatek użyłem biały ryż .

Sposób wykonania :

Rozgrzewamy olej w głębokim naczyniu a następnie dodajemy pokrojony w paski schab.

Po kilku minutach dodajemy umytego i pokrojonego w talarki pora 😉

Marchewkę myjemy, obieramy a następnie kroimy w kostkę lub słupki, do wyboru 😉

I dodajemy do całości.

Kapustę kroimy w paski lub kwadraty 😉 i także dodajemy.

Do tak przygotowanej całości dodajemy przecier pomidorowy.

Dusimy ok 10-15 minut aż warzywa będą miękkie.

Doprawiamy do smaku solą i pieprzem

Dodajemy cynamon i odrobinę cukru do smaku i gotowe 😉

Powodzenia 😀

IMG_1892

Skomentuj

