Niedzielna wariacja czyli faszerowany Schab na cukinii z pieca

„Gotować każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej … ” 😀

Ja sam w domu a trzeba zrobić coś na obiad.

Nie mając pomysłu na obiad w niedziele postanowiłem zaszaleć.

Sprawdziłem jakie rzeczy są w lodówce i stworzyłem takie coś 😀 .

I znowu te pomidory, i znowu ta feta 😉 Nic nie poradzę że bardzo je lubię 😀

Na szczęście udało mi się wszystko zrobić w prosty sposób, tak aby całość można było zrobić w piekarniku.

I w dodatku naturalnie, bo część rzeczy pochodziła w mojego przydomowego ogrodu 😀

Składniki: 1 porcja

– 2 plastry schabu 180 g

– 3 suszone pomidory

– Ser typu feta wystarczy około 20 g

– Natka pietruszki wg uznania 😉

– 5 plastrów cukinii około 100 g

– Olej lub oliwa z oliwek

-Sól, pieprz

-Bazylia

-Oregano

– Pergamin 😉

Zrobienie całości zajmie około 40 minut 😉

Zaczynamy od schabu, trochę solimy i pieprzymy, obsypujemy oregano , dodajemy trochę oleju , odstawiamy na 15 minut do macerowania 😀 żeby się trochę przegryzło 😉

Cukinię myjemy, kroimy na plastry , dodajemy sól, pieprz i bazylię. odstawiamy na 15 minut 😛

Piekarnik trzeba nagrzać do temperatury 200 stopni 😉

1 Plaster schabu układamy na pergamin, na nim suszone pomidory ,fetę oraz pokrojoną natkę pietruszki , przykrywamy drugim plastrem , zawijamy w papier i do pieca 😀 , czas pieczenia około 15 minut.

Na około 5 minut przed do piekarnika wrzucamy cukinię tak aby całość była gotowa w tym samym momencie, warto wtedy rozwinąć pergamin tak aby schab złapał ładny kolorek 😉

Z cukinii miałem zrobić w rodzaju chipsa ale była po prostu miękka 😉

Po upieczeniu cukinie układamy na talerzu w okręgu a na niej schab, sos który powstanie w pergaminie można lekko odparować i potem polać po całości 😉

Miłego pieczenia 🙂

IMG_1452

2 uwagi do wpisu “Niedzielna wariacja czyli faszerowany Schab na cukinii z pieca

  1. Dzień dobry,
    Zwracam się z uprzejmą prośbą o podanie kontaktowego adresu e-mail w celu umożliwienia przekazania propozycji współpracy.
    Pozdrawiam serdecznie,

Dodaj komentarz