Mały początek

Witam 🙂

Nadszedł ten dzień, kiedy mogę napisać kilka słów o sobie, o pasji, zainteresowaniu kulinariami, o sferze zawodowej.

Zostałem przedstawiony już jakiś czas temu jako pomocnik na blogu 😉 ale dopiero dzisiaj znalazłem czas :).

Od dziecka lubię majstrować w kuchni…

Coś tworzyć, zaskakiwać smakiem…

Najczęściej siebie 😉

Jestem  kucharzem, pasjonatem, uczestnikiem kilku olimpiad z zakresu wiedzy o żywności i żywieniu , lecz bez sukcesów 😉  Pracowałem w różnych miejscach, mogłem chłonąć całą ta otoczkę związaną kulinariami….

Dlatego chce parę pomysłów opisać, pokazać proste rzeczy, proste połączenia ale bardzo dobre .

W tym jakieś swoje eksperymenty 🙂

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających

Roberto

Bywało gorąco

Skomentuj

