Koktail długowieczności a raczej długowłosej

Po którejś z rzędu rozmowie z moimi chłopakami doszłam do wniosku ,że czas zapuścić włosy. Jednak jest to męka bez ekstazy. Człowiek czeka miesiąc na te marne 1-2 cm. W takim tempie to ja nigdy nie będę miała ich długich. Jestem za bardzo niecierpliwa by w pewnym momencie ich po prostu nie ściąć. Postanowiłam więc zasięgnąć porady wujka Google czy może przypadkiem nie zna czegoś na przyspieszenie tego procesu. I wiecie co. Miał. Było to siemię lniane. I tu zaczął się problem co z tym fantem zrobić. Wiec wpadłam na pomysł koktajlu. Za parę miesięcy zobaczę czy to w ogóle działa…

 

Składniki:

  1. 3 łyżki zmielonego siemienia lnianego
  2. 2 łyżki jogurtu naturalnego
  3. pół garstki żurawiny
  4. łyżeczka cukry trzcinowego
  5. pół łyżeczki kardamonu
  6. pół łyżeczki cynamonu
  7. * otarta skórka cytryny

 

Sposób przygotowania:

W blenderze czy innym podobnym do tego urządzeniu łączymy wszystkie składniki ,aż połączą się w całość.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

2 uwagi do wpisu “Koktail długowieczności a raczej długowłosej

Skomentuj

