Goftost

Tak sobie pomyślałam dlaczego by nie zrobić gofrów. Ale zaraz przecież ja nie mam gofrownicy. I tu zaczęło się kombinowanie. Dobra może spróbuję na patelni. No nie za bardzo bo wyjdą mi naleśniki. A miałam zainwestować w specjalną patelnię na gofry. No cóż mówi się trudno. A to małe czarne w kącie ? Tak to toster, któż go nie posiada w domu? Może spróbuję i może wyjdą 🙂 Więc trzeba zabrać się za zabawę. Umyć, natłuścić i rozgrzać, no i przyrządzić  zrobić ciasto.

Składniki:

  1. 2 szklanki mąki pszennej
  2. 2 szklanki mleka
  3. 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  4. szczypta soli
  5. 1/3 szklanki oleju słonecznikowego
  6. 2 jajka

Sposób przygotowania :

Wszystkie składniki oprócz białek zmiksować na gładką masę. Białka ubić na sztywną pianę i delikatnie wymieszać z ciastem. Piec  na rumiano przez około 2 – 3 minuty, studzić na kratce. Podawać z bitą śmietaną, jogurtem naturalnym z rodzynkami  lub innymi ulubionymi dodatkami. Moje ukochane to jogurt naturalny zmiksowany z jabłkami i posypany rodzynkami z suszonymi kwiatami.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skomentuj

