Piękny ślub

Gdy po raz pierwszy ujrzałam to zdjęcie, pomyślałam sobie „wow, chciałbym mieć taką suknię ślubną”. Jest cudowna. te detale. Ta lekkość sukni. Jednak czytając opis który znajdował się pod zdjęciem zdałam sobie sprawę ,ze to nie jest suknia z materiału. To jest tort. Tak to było duże zaskoczenie…

Zdałam sobie sprawę ,ze aby coś takiego stworzyć trzeba być prawdziwym artystą. To nie jest przecież takie łatwe aby zrobić coś takiego z lukru,ciasta i masy…

Zatem postanowiłam sobie ,że będę tak długo ćwiczyć aby kiedyś stworzyć coś równie pięknego ze zwykłego ciasta.208113_4818423784371_666105858_n

4 uwagi do wpisu “Piękny ślub

Skomentuj

