Sos czosnkowy

Uznałam ,że ciekawie będzie podzielić się przepisem na mój sos czosnkowy.

Otóż

  1. 2 łyżki majonezu na 3 łyżki jogurtu naturalnego
  2. jeden ząbek czosnku
  3. łyżeczka czosnku granulowanego
  4. łyżeczka przyprawy do gyros

I wystarczy to teraz tylko wymieszać.

Właśnie dodanie przyprawy gyros do tego nadaje mu bardzo ciekawy smak.

Raz miałam sytuacje ,że trzeba było zrobić obiad dla około 12 osób. Pamiętam ,że wtedy zrobiłam ten sos do schabowych i wszystkim strasznie smakował. Więc jest to sos po prostu uniwersalny. A w mojej rodzinie jest nieodłącznym składnikiem obiadów.

Skomentuj

