Niewinność zakupów

Właśnie…Zaczęło się tak niewinnie. Pomyłam sobie „zrobię sobie mały prezent i kupię naczynie do sufletu”. Przecież to taki drobiazg….

Jednak oglądając wiele sklepów z owymi naczyniami doszłam do wniosku, że wiele jeszcze innych rzeczy by mi się przydało. Zaraz uświadomiłam sobie, że przecież, co ja zrobię z rzeczami, które już mam. Przecież ich nie wyrzucę a dodatkowo nie chcę zagracać kuchni. Moim jedynym rozwiązaniem były ozdobne pudełka, w które wsadziłam rzeczy kupione przez męską część mojej rodziny i które w zupełności nie były przydatne (przynajmniej w mojej opinii), przecież, po co mi maselniczka skoro nikt nie używa u nas masła?

Więc oglądała i oglądała piękne kolorowe naczynia, białe naczynia o powykrzywianych kształtach i wiele innych ciekawych rzeczy.

Po powrocie ze sklepu i dalszym oglądaniu owych cudów zaczęłam rozmawiać z moim bratem, który spytał się, czemu jestem zdołowana. Opowiedziałam mu o wszystkim a co najśmieszniejsze, gdy wspomniałam o zakupach pomyślał sobie, że za pewne chodzi o ubrania. Jakież było jego zdziwienie, gdy zobaczył stronę poświęconą kuchennym akcesoriom…
Szczerze nie zdziwiłam się za bardzo. W obecnych czasach panuje dosyć dziwne przeświadczenie u mężczyzn, że kobiety nie gotują. Już nie. Nie wiem, z czego to wynika i nie będę się bawić w psychologa, bo nim nie jestem.

Chciałam tylko polecić osobom, które tak jak ja poszukują czegoś, co urozmaici ich kuchenny świat.

  1. http://www.lim-kram.pl/index.php
  2. http://dukapolska.com/
  3. http://www.przyjemnegotowanie.pl/

Więc na pewno, gdy zdobędę to naczynie podzielę się przepisem na suflet:)

2 uwagi do wpisu “Niewinność zakupów

Skomentuj

