Zakręcony łosoś

Dziś postanowiłam zrobić coś dietetycznego i szybkiego.  Z racji tego ,iż wszyscy po wakacjach postanowili się odchudzać. Pewnie lody lub pizze chorwackie im zaszkodziły.

Ale mniejsza z tym…. Trzeba zacząć gotować

Do dzisiejszego dania użyłam:

  1. 500g makaronu typu spagetti
  2. 2 duże filety z łososia
  3. 350 g jogurtu naturalnego
  4. Koperek
  5. Sól, pieprz

A teraz przekonacie się jak niewiele trzeba aby zrobić domowy obiad.

Więc. Makaron ugotowałam na al-dente. Filety podzieliłam na dwa kawałki i doprawiłam solą i pieprzem. Piekłam je w piekarniku przez 20 minut w 200 stopniach. Do jogurtu naturalnego dodałam soli i pokrojonego kopru.

Makaron i łososia ułożyłam na talerzu i polałam to sosem koperkowym.

* dla osób które „nie lubią” węglowodanów proponuję pokroić sałatę pekińską na wstążki

Skomentuj

